منتديات نهر مصر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بك يا زائر في منتديات نهر مصر شاركنا الصحبة وشاركنا الحلم

2 مشترك

اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه

NeRmEeN
    NeRmEeN

اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Stars17

انثى
    المهنة : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Collec10
    المزاج : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه W5610
    الهوايات : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Painti10

a11 اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه

مُساهمة من طرف NeRmEeN الخميس سبتمبر 11, 2008 9:31 am

ادخل او ادخلى وعرف نفسك تكسب صداقات من نفس الفرقه بتاعتك
    mezo
    mezo

اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Default6

ذكر
    المهنة : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Collec10
    الهوايات : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Sports10

a11 رد: اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه

مُساهمة من طرف mezo الخميس سبتمبر 11, 2008 9:49 am

هههههههههههه
    اوكى نرمو

انا اسمى / محمد

رايح سنه/3

عندى/20 سنه

تقدرى فى السنتين الى فاتو/مقبول مع مخدة الشرف مع انى كونت بزاكر ولله وانتو عرفين ان الى بيزاكر عندا فى المعهد نادر لما بيجيب تقدير عام بس كونت بطلع صافى وتقدير فى بعض المواد الحمد لله

يعنى كده كويس و او حد عاوز يعرف حاجه تانى يبقى يقولى

سلام

شكرا نرمو
    NeRmEeN
    NeRmEeN

اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Stars17

انثى
    المزاج : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه W5610
    الهوايات : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Painti10

a11 رد: اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه

مُساهمة من طرف NeRmEeN الخميس سبتمبر 11, 2008 11:45 am

ده انت على كده تبقى شاطر ههههههههه يابختك ياعم
    انا مش بحسدك متخفش هههههههههه انا بقور بس
    ههههههههههههههه
    اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه 732423
    mezo
    mezo

اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Default6

ذكر
    الهوايات : اسمعوا واعوا خش وعرف نفسك الكل يخش ويعرف نفسه للصداقه يااهل الخدمه الاجتماعيه Sports10

مُساهمة من طرف mezo الخميس سبتمبر 11, 2008 5:08 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طويب
    انا الحمد لله ربنا معايا و الحسد هيجى فى اصحابه هههههههههههههههههههه
    NeRmEeN
    NeRmEeN

انثى

مُساهمة من طرف NeRmEeN الأحد سبتمبر 14, 2008 8:09 am

انا مش بحسد يا ميزو
    بس خلى بالك بردو
    هههههههههههههههه

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 16, 2024 11:10 pm